Impact Performance Gym – Personal Training

Downloads

De principes van waterloading - NL

Een gids in één van de methodes om het lichaamsgewicht te manipuleren ten behoeve van de weging. De wetenschap erachter staat beschreven en hoe je het toe kunt passen op de meest veilige manier. 

Dit boek is een hoofdstuk uit het complete ‘Weightcut- en herstel procedure’ ebook.

The principles of waterloading - EN

A guide in one of the methods to manipulate your bodyweight for weighin day. Described is the science behind it and how to apply in a safe manner.

This book is a chapter of the complete ‘Weightcut Protocol and Recovery’ ebook.

 

Weightcut- en herstel procedure - NL

Dit ebook is voor elke vechtsporter die wedstrijden draait in een specifieke gewichtsklasse. In het boek vind je een complete gids waarin ‘weightcutten’ beschreven wordt door toepassing van verschillende technieken. Ook staat de herstelperiode beschreven tussen de weging en de partij.

Het boek is wetenschappelijk onderbouwd, gemakkelijk om te begrijpen en nog makkelijker om toe te passen op de meest veilige manier mogelijk.

Weightcut protocol and recovery - EN

This book is written for every combat athlete that competes in a specific weightclass. Inside is a complete guide on weightcutting through different methods in the week before the weighin. Also inside: how to recover in the 24/36H between weighin and the fight

Science based, easy to read and even easier to implement in the safest way possible 

Supplementen voor vechtsporters - NL

Een onderbouwde gids over welke supplementen werken voor jou als vechtsporter en welke niet.

Full color en gemakkelijk te begrijpen. Een must have voor elke serieuze vechtsporter.

INCLUSIEF EXTRA HOOFDSTUK OVER CBD

Supplements for combat athletes - EN

A scientific guide about what supplements work for you as a fighter and what doesn’t.

  Full color and easy to understand. A must have for every serious combat athlete.   

INCLUDING AN EXTRA CHAPTER ABOUT CBD

Trainingsschema
kickboxer & fitness - nl

een schema waar fitness en kickboksen op elkaar zijn afgestemd. Daarmee bedoel ik dat je 1 tot 3 keer per week aan kickboksen doet en ook 2 keer per week wilt fitnessen (voornamelijk voor spieropbouw), zonder dat je hier tijdens het kickboksen veel last van hebt.

Daarnaast vind je in dit schema verschillende stretch oefeningen voor je heupgewricht. Kortom, een fitnessprogramma dat deels bijdraagt aan je kickboks prestaties en tegelijkertijd spiermassa opbouwt voor het bovenlichaam.

Trainingsschema snelkracht & mobiliteit voor kick- en thaiboxers

Dit schema is voor de serieuze kickbokser die door middel van krachttraining en mobiliteitsoefeningen zijn of haar kickboksen wil versterken.

In dit schema is er niet gekozen voor de klassieke S(trength) & C(onditioning). Strength is een onderdeel van power. Dit zit zeker in het schema. Daarnaast ga ik ervan uit dat het conditionele aspect van de kickbokstrainingen én hoog specifiek is én goed vertegenwoordigd.

Shopping cart
Placeholder
-
+
Subtotal
9,99
Total
9,99
Continue shopping
1
Scroll naar top